Tisdag

Hej Hej! Nu har jag äntligen firat klart födelsedan! I söndags med mamma o släkten på den sidan, måndags med Johanna, Linda, Elin, Anne o Mahfuza med tårta och sen efter det åkte jag o träffa Jesper o käka lite, fick presenter o sånt. Av Jesper fick jag en överrraskning, ska tydligen vara någon upplevelse någonstans runt Uppsala som vi ska göra nästa vecka Sen idag med pappa o släkten på hans sida. Fått massa fina presenter. Har fått två parfymer, ett luktljus, godis, en locktång, en väska, nagelmanicyr set, presentkort på H&M på 400 kr, presentkort på Guldfynd på 200 kr, presentkort på Gina på 300 kr, presentkort på kista galleria på 1000 kr och att få bada med Delfiner på Kolmården. Lite bilder kommer här:


Kommentarer
Alva Isabelle

GRATTIS ÄLSKLING!!Måste träffas under höst lovet saknar dej <3

2013-10-23 @ 17:38:37
Johanna

Magda Magda, vart ska jag börja? Du är på riktigt världens bästa vän! Det finns ingen på denna jord som du. Du finns alltid där för mig , oavsett vad som helst. Ingen får mig att skratta som du och det finns ingen i världen som på något sätt kan ersätta dig! Du är min andra halva, som piff och puff. Tänk att jag bara känt dig i 4 år, ändå så har de vart de 4 bästa åren i mitt liv! Jag kan prata med dig om allt och jag vet att du lyssna, hoppas det känns lika för dig.. Tänk nu att du är 15 år, byxmyndig och cyklautanhjälm-befriad. Du kmr alltid att vara min prio 1, due den bästa kompisen som går att hitta, jag älskar dig Magda, mest av allt! Grattis älskling <3<3<3

2013-10-27 @ 20:17:31
Det e bra jaaa.... ;-*

Magda Magda, vart ska jag börja? Du är på riktigt världens bästa vän! Det finns ingen på denna jord som du. Du finns alltid där för mig , oavsett vad som helst. Ingen får mig att skratta som du och det finns ingen i världen som på något sätt kan ersätta dig! Du är min andra halva, som piff och puff. Tänk att jag bara känt dig i 4 år, ändå så har de vart de 4 bästa åren i mitt liv! Jag kan prata med dig om allt och jag vet att du lyssna, hoppas det känns lika för dig.. Tänk nu att du är 15 år, byxmyndig och cyklautanhjälm-befriad. Du kmr alltid att vara min prio 1, due den bästa kompisen som går att hitta, jag älskar dig Magda, mest av allt! Grattis älskling <3<3<3

2013-10-27 @ 20:23:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0