Myshelg

Hej hej! Måndag idag, och helgen är precis slut. Men om bara två dagar kommer en ny! :D I helgen har jag nästan bara vart med älsklingen. Firat lite "tio månader" nu da! Känns rätt sjukt att det redan gått så lång tid, och att det fortfarande går lika bra. Men innan jag åkte till han i fredags va jag på begravning. Va en fin begravning, och kul o träffa lite släkt också eftersom att dom bor i Dalarna. När vi sedan kommit till Jesper, hade vi liite film mys innan vi gick o la oss. På lördagen gick vi ner till vattnet och sola. Efter det gick vi hem och käka lite tacos. När vi sen ätit åkte vi på bilträff i Barkarby. Var rätt kul faktiskt haha. Sedan igår, på söndagen sov vi rätt länge. Men när vi väl vaknat sola vi lite mer innan jag åkte hem. Men hörs snart igen, puss o godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0