Helgen

 
 
Hej! Bloggar ju inte så jätte mycket nu då  skolan och massa annat tar upp mycket av min tid. Men i torsdags va jag med min älskling. Först kom han hem till mig å se det va jätte mysigt sedan åkte vi in till stan för o äta middag, tog ett tag att bestämma vart men blev tillslut en tacobar vi Hötorget. Efter det satte vi oss i gallerian o aa typ snacka. Och sen gick vi o kolla lite kläder.
Sen igår va jag med Johanna, va typ inne i stan käka lite o så. Aa finns inte så mycket mer att säga innan polisen kom o sjusa hem oss och allt blev kaos.
Sen idag träffade jag Johanna igen, snacka lite om igår. Efter det tröffa jag Jesper.Får försöka skriva snart igen, hörs puss!
 
 


Kommentarer
mjaow

sötmoooos <33

2013-12-09 @ 11:55:37
MATILDA

fin!

2013-12-13 @ 22:30:32
URL: http://matildays.forme.se
Mee

Lever du eller? Öängesen du blogga ♥

2013-12-19 @ 08:46:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0