Måndag

Hej! Inte bloggat på några dagar nu. Men i torsdags va jag o träffa Noah som jag typ inte träffat på ett år, eftersom han bor i Skövde. Men va kul o träffas igen! Fredags va jag med Jesper. Va typ hemma hos mig, kolla film o så. Sen lördag va jag i stan med syster, shoppa lite o så. Sen när mamma skulle hämta, fick hon punka. Så Jesper fick komma o hämta sen igår gick vi i stan lite igen o kolla. Köpte en tjocktröja o två vanliga tröjor, bilder kommer senare:-) Sen idag då blev det bio. Såg Hobbit, va faktiskt bra men väääldigt lång! Men ska sova nu, så man är utvilad till nyår imorgon! Sov gott!


Kommentarer
bbbbbebb

När var det vi skulle ses då? :*

2014-01-06 @ 16:49:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0