Sista dan på sportlovet

Hej hej! Nu sitter jag typ o skriver en faktauppsats till svenskan. Men aa igår gjorde jag inte så mycket, va va typ mest hemma o så, tills typ klockan åtta då Alex kom hem till mig. Vi typ kolla på Mello och sen skulle pappa komma hem vid typ tolv så då åkte vi till mitt andra hus i Spånga o typ va där o aa gjorde inte så mycket. Men sen när vi skulle åka hem missa vi sista bussen som gick på hela natten, så vi fick typ frysa ihjäl i en halvtimme  när vi vänta på en annan buss som inte ens gick hela vägen hem.  Så jag va typ inte hemma förens fyra, halv fem inatt. Och sen när jag kom så hade pappa typ också kommit hem precis, så allt helt i onödan med att åka till Spånga o allt. Haha! Men aa det va kul ändå! Men idag är det sista dan på lovet :( Men sen äre det bara tre och en hlav vecka kvar till påsklov yeey! Haha! Men vi hörs puss!
Hade ingen ny bild, så fick ta en gammal ;)


Kommentarer
Emmpaan

SÖTNOS!

2013-03-07 @ 18:27:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0