Shopping!

Tja! Idag har jag vart o shoppat lite. Försökte att inte handla upp hela barnbidraget på en dag. Vilket ändå gick ganska bra, slutade med att jag handlat för 650 kr. Så jag e nöjd. Så nu har jag lite kvar till nästa vecka också, då jag också TYP bestämt mig för att ta navelpercing. Inte helt 100 än, men jag tror det. Får ju inte för varken mamma eller pappa, så aa jag får se! Men nu ska jag snart åka till Ikea med mammis och typ fika o sånt ;-) Men vi hörs mer imorgon. Puss o kram! Bilder på det jag köpt, en sommarjacka/ inomhus jacka på vintern och lite trosor ;-)


Kommentarer
Joontee

Striiing I LIKE IT!

2013-04-01 @ 21:17:53
Joontee

Striiing I LIKE IT!

2013-04-01 @ 21:18:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0