Lördag

Hej hej! Just nu gör jag typ ingenting. Typ bara sitter här med Max och läser mina omdömen som kommit upp nu haha! Fick typ bäst omdöme i idrott och sämst i bild. Även fast jag fick C i bild förra året fick jag bara precis uppnåt målen det här året :/ Men aa idag har jag ridit sen ringde Johanna o fråga om jag kunde komma på hennes konfas loppis som började ett för hon ville inte va själv där men istället somnade jag i två timmar när jag kom hem och då va kl redan halv tre. Och den sluta tre så aa jag stanna hemma istället. Men aa ikväll tror jag att jag ska va med Alva, Mattias och nån kompis till han. Får se lite om jag orkar e fortfarande så sjukt trött även fast jag sovit. Men vi hörs! Puss!Jag o Max haha! ;-) 


Kommentarer
Emma Biebs

Fett söta!

2013-04-02 @ 01:02:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0