Hemma idag

Hej! Idag e jag hemma från skolan. Va så sjukt trött imorse och hade huvudvärk, så aa jag stanna hemma. Så idag har jag satt på mig mjukisarna och ska typ bara sova och kanske plugga lite. Eftersom att jag både har prov och en idrotts uppsats tills på fredag. Och jag har inte börjat med nån av dom än. Så får väl göra det idag.

Men det här e sista vanliga veckan på fem veckor! yey! Nästa vecka är vi lediga torsdag fredag för att det är utvecklingssamtal o sånt. Veckan efter det är vi lediga på fredagen, långfredan. Sen äre påsklov. Och sen är det två veckors prao. Så sköönt!! Men ska väl börja väl börja plugga nu, men vi hörs!


Spanska ;/



Mjukisar ;-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0