Fredag

Heej! Nu har jag typ precis kommit hem. Va först med Alva i Vällingby och sen va det tänkt att Felix och nån kompis till han skulle komma, men han va tydligen trött så han dissa oss haha. Men aa så då ringde vi dit Sebbe, som va på nån tråkig fest i närheten. Och aa gjorde inte så mycket, typ gick runt o så.  Sen när jag kom hem, märkte jag att både chipsen och ostbågarna va uppätna av min syrra o mamma. Så då baka jag istället chokladbollar och gjorde en smoothie. haha! Men aa nu ska jag väl typ kolla på nån film eller nåt, men vi hörs, puss! Fick ingen bra bild men e i alla fall lilla Alvush haha! Fredagsmyset:


Kommentarer
Alva

Nä men usch va ful jag va då!

2013-03-16 @ 15:51:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0