Första veckan

Hej hej! Nu gör jag inte så mycket, typ bara ligger i sängen. Men aa idag va jag först i skolan sen efter det va jag med Johanna o ringde till lite ställen om prao o sånt. Fick ju typ på Model House, där dom sa att i alla fall en av oss skulle få prao bara vi åkte dit o hälsa på. Men eftersom att vi MÅSTE va tillsammans, så blir det ju svårare att hitta. Men dom måste ha in prao papperna snart oxå så söker på lite fler ställen i fall att. Men vi har fått kanske på flera ställen som ska ringa upp oss. Så aa får se vad det bli. Men annars har jag inte gjort så mycket annat den här veckan, typ bara försökt hålla mig vaken i skolan och pluggat. Hade både en faktauppsats till idag och 87 sånna här jobbiga frågor om litteratuhistoria, där man ska motivera o skriva varför o sånt. Sjukt jobbigt! Men nu äre klart, så det e skönt! Nu ska jag träffa Alex vi ska typ på en fest i sundbyberg som eventuellt EMma skulle komma till sen också. Men hörs imorgon! Puss o kram!Hehe! ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0