Söndag

 
 
Hej! Idag va jag typ först ute med Max (min hund). Då mötte jag först Peter med deras hund Wilda. Sen var det typ nån fotograf som stog och fotograferade Max när han rullade sig i snön haha jätte gulligt!  Men sen gick jag vilse, men sen efter att jag hade ringt pappa och han sa att man skulle ha solen i ryggen när man gick, så hitta jag hem igen efter typ två timmar haha! Sen efter det va jag ute lite med Pepsi också. Och sen efter det va jag typ lite med Julia och hennes råttor haha!  
 
                                          
       
                                     Julia som inte vill va med på bild ;-)
 
 
 
                           Jag som försöker hålla i lilla Maja haha!
 
                                          
  
                                                     Pepsi ;-)
 
 
                                     Julias råttor, Maja och Clara ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0