Sista dan på lovet!

 
 
Heej! Sista dan på jullovet idag :( har typ ångest inför skolan imorgon, kommer inte orka gå upp tidigt varje morgon, plugga eller göra prov :-(Men nu e det typ bara åtta veckor kvar till sportlov så det e ju skönt ;-)  Men aa idag har jag typ vart med Christoffer och Gino inne i stan och gått rrunt där lite o så. Hade inga bilder från idag så jag tog typ några som är några år gamla som jag hittade på datan haha!
                         
                         Jag till höger och min syster till vänster e från när jag va 11 år när vi va  i Spanien.
Här e typ när vi hyrde häst då va jag också 11 år haha!
I Egypten, här va jag 12 år ;-)
 


Kommentarer
Adm

Hahah fett söt!!

2013-01-08 @ 16:15:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0