Lördag

Hej hej! Inte hunnit blogga så mycket, men första skolveckan avklarad nu iaf yey! Sen igår va jag o shoppa lite med Johanna. Köpte byxor, lite smycken, mascara, nagelgrejer o hudgrej.

Och aa idag sov jag först till typ tolv, sen vid två tiden åkte jag till ridningen o red Argentina. Va jätte kul! Efter det åkte jag o träffa Alva i spånga o åkte sen till Vällingby o shoppa. Köpte Mineral puder och gelélack. Bilder där nere↓Sen runt sju åkte vi in till Rolis parken och va faktiskt med i en musikvideo haha! Sen på väg hem träffa vi Elliot o några kompisar till han, så va en stund med dom också innan vi åkte hem. Men ska kolla på film nu men hörs mer imorron puss!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0