Shopping!

Hej hej! Längesen jag blogga nu men har haft mycket att göra så har inte riktigt haft tid, men tillbaks nu iaf! Idag va jag först på ridningen. Red ute idag, så det va skönt ;-) sen åkte jag och träffa Johanna. Vi åkte in till Gallerian inne i stan o typ shoppa, va inne i Gamla stan och fika och så! Super mysigt! Träffade Simon där också, som jag typ inte sett på hur länge som helst! Så det va najs! Och så såg jag både hon som är med i Änglagård filmerna där och han Alexander från Arga kocken ni vet? Coolt va? ;-) Men aa ska väl typ sova ganska snart men vi hörs! Godnatt!
 
Nån kille som kasta knivar och eld på stan:
Plånbok från nån affär i Gamla stan:
Nya hörlurar, tappat bort mina..igen ;-)
 
          Shorts från H&M:
 
Kofta från Hollister:
 
 
Ser den inte så bra, men är iaf en keps till sommarn ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0